Fredag

Jaha då ska vi uppdatera lite då.

I onsdags var det en vanlig dag med dagis å sånt.
Samma i torsdags. Gick å lämna grabbarna på dagis å hem till syster. A skjutsade syster på affären en sväng å så var jag hemma med töserna jag. Nova blev lite grinig å jag gjorde välling å lade henne i sängen. Där slockande hon. Stackaren hade ju haft feber i några dagar då. Sen när det var dags å hämta grabbarna igen så tog syster feber på Nova å då var den på 38-39 nånting så hon ringde Ingela å de var så sockersöta så de åkte å hämta Emil. Sen när Ellie tog febern en halvtimme efter så var den på över 40 grader. Så det var ju bra att hon följde sina instinkter och inte drog ut Nova.
Sen i gårkväll så skulle de åka upp med nova på PVJ och få henne undersökt så då kom Mille till oss å det var full rulle här på grabbarna å de hamnade till slut i ett bad för de var alldeles svettiga å så. Sen kom Ellie å fam å hämta Mille å de hade fått Kåvepenin till Nova. Lunginflammation var diagnosen. Så tur att de till slut fick hjälp.

Idag så har det väl inte hänt så värst mkt inte. Bakat pepparkakor med Lucas har jag gjort å jisses vilka feta det blev flabb. Ska ladda över några kort sen så ni får se hur det såg ut när vi höll på å göra dem.

Sen så var jag på ljusparty hos Fia å Lucas ville me så han fick följa med å lukta på dofterna å fika. När vi kom till vägskälet som vi brukar vika upp till Ellie så skulle han gå dit för han ville till Ellie å han blev så ledsen när vi inte gick dit. Men men det får bli en annan dag.

Nu ska jag ta å hitta på nåt så KANSKE jag skriver mer sen.

TaTa For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Naw moster gó kille då =)



2008-11-22 @ 09:38:12
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0