Fredag hela dagen!!

ÅHH SÅ UNDERBART MED FREDAG!!!
Denna vecka har varit lång tycker jag eller så har dagarna gått segt haha. Men nu är det äntligen fredag å helgen ligger framför en!!

Idag har jag hunnit dammsuga nästan hela lgh.. Inte toan, sovrum och halva tv-rum men Lucas rum, köket och hallen.
Sen har jag kört igång en maskin med kläder och gjort min livsdryck, KAFFE!!!! Bäddat sängen å plockat från golven.
Nu sitter jag här å slöar en stund innan syster med barnen kommer och vi ska väl snacka skit å dricka kaffe å barnen ska väl busa å leka å ha sig hehe.
Jag har även tagit fram middagsmaten tills idag. Det får bli kyckling idag. Har inte bestämt om det blir friterade potatisar till eller om det blir ris.

Men nu ska jag ta å göra lite mer nytta eller bara slösurfa haha.

Tata For Now!!

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

tack för idag.. Våra grabbar va rätt så vilda idag..xD

2008-11-14 @ 17:08:49
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0