Fredag

Ja då är det fredag å vi håller på för fullt å fixar det sista i lgh. Ska skura strax i sovrummet och sen ska vi sticka på affären och köpa nytt dammsugarmunstycke eftersom en viss person pajjat det andra utan att säga till som vanligt. Sen ska jag dammsuga och skura i köket och hallen med. Efter det så kommer Therese å kollar och ska väl typ göra en bedömning om det ser bra ut och om vi är i behov av nytt golv i sovrummet.
Får vi inte det så skriker jag åt henne å frågar om dom e dumma i huvudet..Fast det behöver jag ju inte för vissa där e ju det haha.
Annars så händer det inte mkt. Har inte bestämt mig om jag ska ta barnen å dra på Birsta å köpa julpyntsgrejjs eller om jag tar det senare.A ska ju dit idag så då får vi ju skjuts iaf åsså skulle han ev ta med sig ett av barnen.. Annars kanske man kan ta det imorrn eller nåt. Han ska ju möta en kompis där.  Får som sagt se vad som händer.

Nu ska jag ta å dricka kaffe å göra nån nytta så återkommer jag senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0