kommer inte på

Nån bra rubrik!!Haha ja du vad ska man skriva om dagen då????

Inte hänt ett smack nästan här hemma. Skulle städa men det blev bara Lucas rum som blev ihoplockat å så. Sen har jag plockat fram kläder till barnen och lagt i åkpåsen i Izabelles vagn så hon inte ska frysa lillsessan.
Sen så har vi fixat mat å doonat på. Lucas har mest tittat på tv å lekt inne på rummet å så. Han har inte alls velat gå ut idag. Han tittade ut å sa: Mamma burr!! haha mammas gokille förstår att det är kallt ute.
Sen så har jag väl inte gjort så mkt mer än gått runt å plockat lite här å där men ingen riktigt städning haha.

Imorrn är det då dagisdag igen. Gruvar mig för att det ska va skitväder imorrn med. Får se å hålla tummarna att det är lite bättre i alla fall. Får även se om jag å syster å sessorna ska på Birsta medan grabbarna e på dagis med buss eller om vi ska åka med Ante eller om Ante å jag åker med barnen sen eller hur det blir. lite rörigt skrivet för den som inte vet vad jag pratar om haha.

Mina två änglar har sovit sen 19:45 så det är lugnt å skönt här. Så nu ska jag snacka med lite folk på msn å sen vet jag inte.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0