Lördag

Idag är det lördag å man har mest bara varit hemma å slöat.

Fick besök av svärisarna en sväng idag å svägerskan å drack lite kaffe å surrade lite.

Sen har jag varit så jävla trött idag så jag vet inte vad. Lucas vaknade kl 3 av att han ville ha lolla som numera är varm mjölk men han kallar det lollo med så han fick det åsså fick han komma å lägga sig i vår säng å skulle promt titta på tv men det var ju inge tecknat så han blev ju lessen å låg å grät en stund men vi kikade på lite tv iaf å väntade på att det skulle börja haha så där typ 3 timmar för tidigt. Sen kl 7 så var det frukost å så,. Izabelle ville ha sitt morgonmål då med så det fick hon. Sen lyckade vi dåsa till å kl var väl 9:20 då vi klev upp och var mer död än levande kan jag lova. En halv panna kaffe senare å man var väl lite mer människa iaf.

Sen så har vi varit på affären jag å Lucas och handlade lite lördagsgodis å mat som behövdes hem.
Sen kom syster med fam indimpandes när Lucas å Izabelle var i badet så då bytte vi barn så att Izabelle fick kliva upp å Emil fick hoppa i. Å jag säger då det haha jisses det blev ju inte lite blött i badrummet efter grabbarna grus badstund haha. Men huvudsaken de hade roligt.

Imorrn så ska vi nog till svärisarna på middag så så. Får se om det blir så eller om vi käkar hemma. Inget bestämt.

Sen så har jag tvättat slut på ALL tvätt så nu är tvättkorgarna tomma. Så skönt så länge det varar. Lär ju vara en ny maskin imorrn men då är det bara att köra den å hålla undan så gott det går nu eftersom man lyckats få dem tomma riktigt.
Men nu ska jag gå å slöa framför tv:n en stund innan jag ska gå å lägga mig.

Skriver mer en annan dag.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0