Måndag.

Jaha då ska vi se vad som hänt så långt idag då..

Började morgonen kl 7 med att Lucas vaknade å ville ha frukost så det fick han. Sen var det dags för Izabelle å käka morgonmålet.
Efter det så klädde vi på oss och kikade lite på tv å sen vid 9:30 så åkte vi in till stan för Ante skulle fixa nå papper å sånt eftersom han fortfarande e sjukskriven. Så vi åkte på hans firma först å sen till försäkringskassan å sen tillbaka till firman med nå papper de skulle ha.
Sen åkte vi på affären å köpte lite bröd å mjölk å nappar till Izabelle å sånt som behövdes hem.
Efter det bar det iväg hem igen å luchtajm för Lucas så det fixade vi. Sen har han suttit å kikat på tv å lekt om vartannat idag. Izabelle sitter just nu i babysittern och jollrar på.
Jag har precis kommit in efter att ha varit ute å plockat ihop grejjerna på baksidan å gjort lite höst. men ska fixa mer när jag får lite bärhjälp så jag får in det i förrådet. skulle ju klara av det själv men alltid bra med lite hjälp i alla fall.
Sen ska jag kratta till på bakis och kasta det som vi inte ska ha kvar å det är rent å fint på baksidan.

Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe å slappa lite.

Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Vad duktig du är.. xD

Kom hit och städa med..-höhöhö-

2008-11-10 @ 20:57:15
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0