Söndag

Jaha då var det söndag igen då!! Men det spelar ingen roll vad det är för dag numera tycker jag. Ante är ju hemma varje dag. Blev ju sjukskriven året ut.. Å han som så gärna ville börja jobba imorrn. Men det är väl lika bra å lyda läkaren. Annars vad som händer idag det vet jag itne. A ska iväg till en kompis å hjälpa han med datorn lite å vi blir hemma vi.. Hmm man kanske skulle hälsa på nån? Får se om det blir så eller om man e hemma å städar.
Igår så sov ju bägge barnen vid 20.40 å det höll i sig heeeeeela natten ända till kl 8 imorse så jag fick en sovmorgon å det var helt underbart hehe.
Har tagit lite morgonkort på mina småskatter.

Izabelle efter frukost


Lucas kikar på Musses klubbhus



Vad som händer annars det vet jag inte ännu som sagt.
Nu ska jag se vad syster med fam ska göra idag å sen ska jag ta mig lite mer kaffe.

Tata For Now

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

mosters små troll!! MOSTER är BÄST! xD



Kan ju alltid komma och hälsa på oss.-höhöhö-

2008-11-23 @ 10:53:19
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0