Söndag.

Idag har vi då söndag av veckans alla veckodagar. Ja inte har det blivit minsta lilla sovmorgon i helgen heller. Lucas har vaknat kl 7 både lördag å söndag. Men han har ju varit lugn så det är skönt det iaf.
Han håller på å bli riktigt förkyld med tro jag.. Snoret bara hopar sig i stora högar i näsborrarna. Så vi får väl se vad det blir av det hela.
Sen så e Izabelle lite snorig till och från med, fast inte lika illa som Lucas. Får se vad det blir av det med.

Igår så åkte vi på affären för vi hade inte nån middagsmat  hemma så då köpte jag benfri karré och pommes frites. Å det blev det plus 3-pepparsås till middag. Hur gott som helst!!! Tack för tipset om såsen syster min!!
Annars igår så råkade ju Lucas sova i en halvtimme och se det var ju fan själv å få han å sova sen på kvällen. Han somnade vid 22 men likt förbenat var han vaken kl 7 imorse haha.

Idag så kommer svärisarna och vi ska käka kalops och ris tänkte jag. Får väl se vad de tycker om det haha. Men jag säger bara ät eller skit i det annars!!

Så nu ska jag hälla i mig min första kopp kaffe och ringa syster om kalopsreceptet igen för det hon hade var så gott så jag ska göra det.

Skriver mer sen eller inte.. Det märks.
 
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Angelica

Glor omkring, ska det vara så ska det vara ordentligt. Undra om jag också ska ta och skaffa en blogg..."Förvirrad i Sundsvall" Det hade varit ett namn det haha. Nu vart jag akut trött när ungarna kom hem, hmm vila får det bli.

2008-11-17 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0