Tisdag

Då var det en ny dagisvecka och löning haha.

Idag så gick vi å lämnade barnen som vanligt på dagis å sen bra det av mot busshållplatsen för en tur till Birsta som sagt. Ja vi satt å väntade på bussen och den kom. Å då är det en JÄVLA puppa där redan så vi får bara plats med en barnvagn. Men vi sket i det å lät bussfan åka!! Arg blev jag å ringde A som väntade på oss i Birsta å sade att vi fick ta bussen som går till Maxi å gå därifrån. Å det var ju JÄTTEVARMT inte!! Frös som nå idioter på väg till Birsta City. Sen så gick vi runt där å handlade lite smink till moi och julklappar till barnen.
Sen så käkade vi lunch på donken tihi.
Efter det så skulle A rulla hemöver så han tog med sig Izabelle hem å det var ju en jävla tur det då!! För när vi står å väntar på bussen så kommer samma kärring som var i bussen till Birsta å ska åka hem. Åsså när bussen kommer så är det en MONGOBUSS. En sån där hög buss. Fattar inte att de inte kasserar såna bussar. Fick lyfta in Novas vagn i bussen å sen lyfta ut den när vi skulle av.
Sen gick vi å hämtade grabbarna å sen bar det av hemåt. När vi varit hemma en stund å somnade Lucas men jag väckte han efter en halvtimme. Å sen så åkte vi å hämtade Antes bror å stack på Birsta en sväng till. Köpte spel till xboxen, mitt efterlängtade SPYRO!!!
Sen så åkte vi till Maxi å handlade lite där å sen bar det av hemmåt. Å det var grymt skönt att komma hem så man fick vila fötterna å så.
Annars så har det inte hänt mkt mer idag.

Imorrn är det dagisdag igen för Lucas så jag å Izabelle lär ju hamna hos syster som sig bör medan grabbarna e på dagis då.

Nu ska jag vänta på att syrran kommer tebax från Netta å surra lite med henne å sen är det natti här.

Skriver mer en annan dag.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0