Tisdag

Då ska vi se vad som hänt sen sist jag skrev.. Brukar inte hända så mkt här inte..

Igår så var vi bara hemma å syster med barn kom å hälsade på å Lucas å Emil hade så roligt å Nova satt å var söt i matstolen tihi. Å Izabelle hon var gohöna hon med. Sen så blev det makkisar å korv å brunsås till middag å jag körde de två tvättmaskiner som var oxå.Annars hände det inte mkt alls igår inte.

Idag så var det dagis igen då. Lucas fick åka snowracer till och från dagis å det var ju monsterhöjdare. Han å Emil bytte bob ett par gånger åsså delade de på Lucas´ eftersom den var längre å Emils är en sån där bobby bob. Så goa killar så. Sen gick vi hem å tog fram middagsmat å gjorde spagetti å köttfärssås. Det funka men inge gott tyckte jag haha.
Sen så åkte vi iväg på affären en sväng å handla mat för imorrn då. Skinkstek, 3-pepparsås å strips blir det imorrn men vi köpte inte strips för det har vi hemma hehe.
Medan grabbarna var på dagis så var ju vi hos syster som vanligt dessa dagar hehe.
Vi har även spikat upp listerna i hallen som var behövligt så nu e d bara köket kvar.
Annars har det varit lugnt här idag.

Nu ska vi snart kika på hockey här så jag skriver mer senare.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0