Vilket Väder!

Ja då var det måndag då. Å skitväder ute!!
Det snöar å blåser istappar!! Får se om man går ut med Lucas nåt idag men det lutar mot inte om han inte vill gå ut förstås för då får man så lov att klä på sig å gå...
Men får jag som jag vill så blir vi inne idag
Annars så vet jag inte vad som händer. Skulle behöva dammsuga nåt rum i alla fall. Köket speciellt eftersom det är smulor och frukostflingor och massa smuts på golvet helt enkelt.. 
Får se om jag får energi till det senare. Just nu har jag ingen energi alls. Trött och slö är jag. 
Annars har det inte hunnit hända så mycket alls idag. Bina har varit hit å hälsat på å druckit lite kaffe å surrat å sen har det inte hänt nå.
Sitter å pratar med syster å svärmor på msn nu.
Men nu kommer jag inte på mer att skriva.

TaTa For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0