3:e gången haha

Jaha då var det tredje gången jag skrev nu då.

Herregud vad jag e duktig på å blogga idag då..Ska sse vad som hänt sen jag skrev sist,hmmm...
Jag har tvättat 2 maskiner och hoppas på nån till iaf men orken börjar ta slut.
Har bytt gardiner i Lucas rum, köket och i tv-rummet. Sen har jag dammsugit i sovrummet med eftersom jag nu har hittat golvet här inne igen hahahahaha.

Lucas fick äta kött å potatis till lunch eftersom det blev kvar från igår. Mums var det tyckte han.
Har tagit fram en korvring till middag men vet ej vad jag ska hitta på med den... Är så less å trött på å göra mat.
Men måste ju göra nåt så Lucas får mat i magen för det är viktigt det. Kanske blir korvgryta, snabbt å gott tycker både Lucas och jag.

Men men ska ta å hitta på nåt så man inte somnar här..

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jisses vad du skriver.. ;)

2008-10-13 @ 17:45:03
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0