Det stuper alltid i nåt!!

Jaha då gick den telen åt skogen som jag budade in igår då.. Det var inte några svenska meyer eller nåt, bara arabiska å asiatiska menyer å det fattar man ju itne så mkt av haha. så killen som sålt den kontaktade mig å berättade som det var å då bestämde jag att jag inte ville köpa den elelr de andra två telefonerna heller så.
I stället så ska jag beställa en ny display å verktyg så ska jag byta själv. Billigare å så iaf haha. Tokigt att man inte tänkt så tidigare. Men alltid lär man sig nåt.

Annars så har Lucas varit på dagis å jag å Izabelle har varit hos syster som vanligt under tiden. Sen har det inte hänt så mkt alls sen vi kom hem.

Ska åka på affären när Ante slutat å handla lite tänkte vi.
Skriver väl mer ikväll eller så.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

WTF! Kan du inte arabiska, men hallå, det lär sej varenda j*vel nuförtiden jue! xD

2008-10-22 @ 22:53:22
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0