hmmm

Kom inte på nån bra rubrik!.


Idag så har Lucas varit på dagis å där har det tydligen gått bara bra. Så trist att man får bra info av vissa å ingen alls nästan av andra..  Men men så är det på dagis.
Medan pojkarna var på dagis så har vi varit å hälsat på syrran å Nova. Drack kaffe å slappade på soffan. Sen bar det av å hämta grabbarns grus å på väg till dagis så kommer jag på att jag glömt min skötväska hos Ellie. Så A fick åka å köpa en ny nappflaska till Izabelle för resten hade jag hemma. Men nu slipper jag ju ta med mig väskan imorrn haha. En sak mindre å komma ihåg.

Annars så har det inte alls hänt så mkt här ikväll. Typ nada..

Ska snart gå å lägga mig så jag e pigg imorrn, fast det brukar ju alltid bli så man slöar på soffan hos syster åsså somnar man haha.

Förresten: ser ni att jag har nytt i bloggen? Tack syster för att du e bäst på att fixa å doona.


Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa jag är rätt så bra.. -höhöhö- EGO varning!! ;)

2008-10-08 @ 22:04:25
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

OOO JAAA jag ser att det är nytt å fint här tihi

2008-10-10 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0