Lördag!

Jaha då ska vi se vad som hänt på dessa dagar då??

Hmm i torsdags var det ju dagis å så som vanligt för Lucas och jag å Izabelle gick hem med syster å Nova till dom å fikade å pimpla kaffe å slöade på soffan mohahaha.
Sen gick vi å hämtade barnen igen å gick hem å vad vi gjorde då det minns jag inte hahahaha!!

Sen på fredagen så städade jag som ett tok eftersom vi skulle få besök på eftermiddagen å kl 16 så skulle vi vara på Saigon Palace å käka! Ruskigt gott var det så dit åker vi fler gånger. Buffén kostade bara 89 kr å då fick man äta tills man sprack om man ville haha.
Sen på kvällen åkte vi hem till oss och drack kaffe å thé å surrade å Lucas å M lekte så bra tillsammans å hade det så roligt. Det som var riktigt kul det var att Lucas riktigt njöt när vi var på restaurangen. Han åt så fint å inget sånt där klet å kladd som kan förekomma hemma.
Sen efter de åkte hem så kikade jag på Idol å vid 21 så gick jag å A upp till Fia å hälsade på för de hade en liten fest där. Så A´s bror satt barnvakt medan vi gick iväg. Drack 4 glas vin sen gick vi hem. Var hemma igen vid strax före 00. Å då var det sängen som gällde.
.
Å idag så vaknade Lucas vid 7:30 å då var det full rulle här så jag klev upp å gav han lollo å sen ville Izabelle ha med efter en stund så då fixade jag till henne med. Sen satt jag å barnen framför tv:n å myste å vid 9 så klev pappa A upp å kom å myste han med. En riktigt go morgon har det varit . Sen så åkte vi på affären å handlade middagsmat tills imorrn och lite snask tills ikväll. Sen åkte vi hem och gjorde ris, kyckling och creme bonjour med curry smak. Ruskigt gott blev det.
Sen efter middagen så har vi bara gosat å haft en lugn å skön lördagkväll.

Vad som händer imorrn det vet jag inte alls.
Vi får se om jag kommer ihåg å blogga om det imorrn. Nu ska jag snart hoppa i sängen.

Good Night And Good Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0