Måndag

Då var det måndag igen då. I morse så skulle ju A iväg till firman å skriva tidssedel å han skulle åka vid 6-tiden å jag vaknade vid 5:30 så det var ju lugnt. Se var det SVART!! Haha hade somnat om och vaknade kl 6:35 å då skulle han hinna skjutsa sin bror först med. Men jag tror de hann iaf tihi.

Sen så vaknade Lucas vid 7:30 å ville gå å mysa i sängen, Klart han fick det gokillen mammas.Izabelle hon gav ifrån sig ett tjut vid 9 å ville ha mat å då var Ante hemma igen så då tog han ett barn å jag tog andra å så klev vi upp å åt frulle. Fast Lucas sitter å mumsar en macka nu han å dricker lite päronjuice. Så kul att se att han blivit bättre på att äta igen fast han har fortfarande dagar då han inte ska ha nåt alls. Det är inte alls lika kul alls. För att då blir han så grinig å ledsen så han bara gråter å det är ju jobbigt för både han och oss som föräldrar. Men men idag e han kanonglad iaf.

Vad mer som händer idag det vet jag inte. Jo jag väntar på mina telefondelar så jag kan fixa min nya tele så jag kan använda den igen. Åsså har jag budat in en väska till telen som jag ska ha den i så det så.

Men nu ska jag gå å ta mig en kopp kaffe och sen vet jag inte vad som man ska hitta på.
Skriver mer senare.

Bye Bye for Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0