Måndag igen!

Då var det måndag då.
Hmm vad har då hänt sen sist.

Lucas har varit sjuk i helgen så vi har mest bara varit.  Stackarn låg i feber. Han vaknade på natten mot lördag med 40,6 i feber å hade så ont i kroppen. Sen på morgonen kissade han så konstigt så vi åkte på pvj och fick träffa en läkare. Men han kunde inte se nån fel på varken kissprovet och snabbsänkan. Så vi åkte hem och på kvällen så började han pigga på sig och igår söndag så var han toppfräsch igen. Vet inte alls vad det var.

Sen så hände det en tråkig sak i tisdags. Då syster skulle gå å möta oss så blev hennes barnvagn påkörd av en bil. Som tur var så klarade sig alla oskadda! Men fy så rädd jag var när hon ringde mig och bara grät!! Det enda jag hörde som hon sa det var: Kan du komma hit?Barnvagn, påkörd, sen försvann allt i hennes tårar. Jag gick dit i rask takt eftersom jag hade Lucas som gick för vi skulle på dagis. Kom dit å fick se att allt gått bra fast vagnen var helt skev å paj.
Men som sagt så är jag ruskigt glad att det gick bra med dem!!LOVE YOU SISTER AND YOUR FAMILY!!!

Sen så har väl veckan rullat på som vanligt bara.
Var på efterkotroll idag med efter förlossningen med Izabelle och satte in en spiral.Å döm om min förvåning att jag gått ner i vikt!!! Å en hel del dessutom!! Riktigt glad blev jag.

Men nu ska jag dra vidare för nu får jag besök.

Skriver mer sen jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0