Tisdag

Då var det en ny dagisvecka då. Hmm idag var det nallens dag på dagis så Lucas tog med sig sin enda nalle, den som han fick i födelsepresent av sin gudmor. Det är den enda nallen han har sen har han en hel del andra gosedjur som vi har packat bort för han vill inte ha dem.
Annars så har dagen varit bra.
Gick ju med Lucas på dagis som vanligt å sen hem till syster som alltid på tisdagar onsdagar å torsdagar. Drack kaffe fikade å slöade en stund. Riktigt härligt å slappa några timmar tre dagar i veckan,
Sen gick vi hem och Lucas somnade en stund på soffan å sen åkte vi på affären å handlade lite å sen åkte vi hem å har väl inte riktigt gjort nåt vettigt alls idag haha.

Jo förresten det har jag visst det. Bina var här en sväng så då städade vi lite här å plockade å gjorde så fint. Tusen tack Bina!!
Sen så har ju min syster ändrat lite i min blogg så nu e den verkligen superduper snygg!!
TACK SÅ MYCKET SYSTER YSTER!!!

Men nu ska man väl ta å göra sig klar för sängen så man orkar med en dag till imorrn med prommis till dagis å såna saker. Å Så klart besök hos syster!!

Skriver mer imorrn eller en annan dag,

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Jaa jag är fan bäst xD

2008-10-28 @ 22:14:18
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Snyggt var det här ;-)

2008-10-28 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0