Tisdag igen.

Jaha då var det tisdag igen å dagisdag för Lucas. Han tyckte det var riktigt roligt att gå till dagis idag å det är skönt att det är så å inte tvärtom.
Medan Lucas var på dagis så gick jag å Izabelle till BVC för sprutan trodde jag men det visade sig att det var två sprutor. Gud så hon skrek när de stack henne, det riktigt värkte i mitt mammahjärta, Skönt att jag fick ta henne på en gång när de var klara.Mammas lillprinsessa. Sen så efter det gick vi tillbaka till syster å fikade lite till å drack kaffe.

Sen när vi hämtat Lucas igen så gick vi hem å åt lite mellis innan vi skulle tillbaka på dagis kl 16:15 för utvecklingssamtal. Å där var det bara positiva saker så man e en riktigt stolt mamma nu.
Sen var det hem å göra middag å idag blev det korvgryta. Tänkte att nån annan skulle göra maten idag men jag gjorde den själv så jag fick den som jag skulle haha.

Annars så har det inte hänt så mkt alls. Förrutom att jag budat in en ny mobil på tradera eftersom min display på min nya gick pajj så nu har jag en likadan som e bara min!! å den var alldeles ny å oanvänd!!! Fick två andra på köpet med så det var ju kanonpris för alla tre telefonerna!!

Sen så har jag nattat Lucas å läste en saga för honom å det gillade han skarpt så det ska jag fortsätta med!! Sen sade vi god natt å han somnade så sött å kl var 19:20. Så han e pigg imorrn till dagis.
Å Izabelle e nattad å klar men hon ligger som vanligt å kvällsjollrar haha. Hon somnar när hon e klar med det.

Nu har jag inget mer å skriva så jag säger:
Bye By Så Länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0