Trasig mobil å dagis!!!

Jaha det är ju fan bara jag som lyckas med såna grejjer!! Jag har lyckats med att pajja syrrans mobil som jag fått låna Fatta vad förbannad jag blev när jag upptäckte det.. Så jag var tvungen att åka å köpa en ny som jag kunde ha eftersom jag inte kan använda en som jag pajjat!! Tur att hon kommer åt sina bilder i den för det var det viktigaste sa hon. Så nu e man nymobilsägare.. Det var fan inte igår haha.


Sen så har Lucas varit på dagis idag å han blev så glad när han såg moster, Mille å Nova komma gåendes å möta oss. Han ville verkligen inte alls gå på dagis imorse.. vet inte alls varför han börjat med att säga nej till att gå till dagis.. Han verkligen visar att han hellre vill va hemma. Tycker det är så trist att tvinga iväg honom. Men tur att han blir glad när Mille kommer iaf. Fast det är ett himla bråk om vem som ska hålla i vilken vagn.

Så vad har annars hänt idag då? Ja har ju som sagt köpt ny mobil, hem å lagat mat, slöat med barnen ett tag, nattat Lucas å nattat Izabelle å sen har det väl inte hänt så mkt mer som är värt att skriva om haha..

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Å woooow vad snyggt det var här då LER

2008-10-08 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0