Vilken dag!!

Ja då ska vi se vad denna dag har innehållit hitills.
Hmm. Först var det då dagis för Lucas som vanligt, sen gick jag å Izabelle på visit hos Ellie å barnen eftersom Emil var hemma idag. På vägen dit så träffade vi Nettan å vi tog en snabbkopp kaffe tillsammans sen bar det av vidare till Ellie. Väl där så kommer jag på att jag inte har nån skötväska med mig!! Åhh piss vad less jag blev då. Fick lite fika å kaffe å sen så slog vi följe hem till mig å hämtade skötväskan å säcken med kläder som jag plockade ihop igår. Å sen gick vi hem till syster igen. Väl där så vaknade Bella å ville ha mat så det var bara att fixa det. Sen bjöd syster på lite lunch. Å det var kanongott. Sen så rensade hon sin garderob å jag fick tebax lite kläder som hon lånat å en del fick hon behålla.
När det var gjort så hade tiden gått så fort att det var dags å klä på oss och gå å hämta Lucas på dagis.
Gick å hämtade han å han ville verkligen inte gå hem idag inte.
Men vi traskade i sakta mak hemöver och tillslut var vi hemma.
Så jag har gått dubbelt så mkt som jag brukar på en dagisdag än vanligt men det är bara nyttigt det hehe.

Väl hemma så startade jag en tvättmaskin och sen så hängde jag den å nu väntar jag på att nästa ska bli klar å sen ska jag förhoppningsvis tvätta nån till i alla fall.
Sen har jag ju även barnens tvättkorg som e full och behöver tvättas. Men det tänkte jag ta imorrn för det är ju så mkt smått å hänga upp och det orkar jag inte ikväll haha.

Men nu ska jag dra vidare å ta mig lite kaffe.

Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0