Då ska vi se vad som hänt...

Då så ska vi försöka summera lite vad om hänt...

I torsdags var vi å handlade och sen så fick jag tag på plastad frotté efter att ha sökt igenom typ hela Birsta.
Sen så på fredagen så var det fotografering för Lucas på dagis å det gick bra. Han blev säkert jättefin i år med hihi.

Lucas har ju nu varit blöjfri 2 nätter med och han har varit torr hittills på natten så vi är riktigt stolta jag å pappa A.
Efter vi lämnat barnen i fredags så drog vi på stan å fikande med Ingela och shoppade lite. Mycket trevligt var det. Det måste vi bara göra om snart.
Sen igår kväll så var vi å gratulerade en kompis till Lucas osm fyllde 2 år en riktigt gokille är det.

Idag så har det inte alls hänt så mkt. Var på ljusparty hos svärmor å beställde lite ljus å sen hem å gjorde mat.
Sen så har vi en kompis till Ante på besök å det är trevligt med lite omväxlande sällskap.

Men nu ska jag gå å va social jag å snart natta barnen.

Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0