Måndag

Ja vad har då hänt idag??

Vi vaknade kl 4 av att Lucas var kissis å gick å kissade honom å sen välling å mys i mammas å pappas säng men inte somna om inte.. Sen så ringde Antes väckare och då var kl 5:20 å Lucas sov fortfarande inte.
Kl 5:30 så vaknade Bella Bus och ville ha mat så då var det bara att fixa mat till henne och lite mer till Lucas.
Kl 6 så klev vi upp och lade och framför teven å myste å kikade på tv. Lucas somnade vi 7:30 å jag likaså sen så ringer A kl 7:45 och väcker mig.. Han kom hem då å hämtade matlådan å värktabletter för nacken.
Efter det så somnade jag till och vaknade mella 9-10 av att Lucas började böka på å ville gå å kissa igen. Efter det så har dagen rullat på.
Tror Lucas och jag å Izabelle fått förkylningen som A haft så jag får se hur det blir med dagis imorrn för Lucisen.

Ikväll har vi haft lite besök av Fia å det var trevligt, hon kom ner med mina ljus å så tog vi en kaffe. Gött det hehe.

Har även pratat med min pappa ikväll och nu har han ytterligare ett fel på hjärtat. Inte nog med att han har hål i hjärtat och hjärtsvikt utan nu har han även förmaksflimmer. Fy vad jag håller tummar och tår att den nya medicinen ska hjälpa nu. Vill inte ens tänka på vad som kan hända annars.

Skriver mer sen för nu skriker Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0