Onsdag!

Gud vad skönt att det är onsdag!! Imorrn får man äntligen pengar!!
Då blir det till att handla frotté till Lucas för han har verkligen börjat vägra till och med nattbyxan. Så det finns ingen annan utväg än plastad frotté. Men det blir skönt för han eftersom han inte kissar på sig på natten ens som sagt.
Så då ska kusin Emil få blöjorna på dagis å sen får man se om man skeppar iväg lite fler blöjor till han å Nova som inte Lucas behöver å som inte Bella bus kommer ha på ett bra tag.
Annars idag så har ju Lucas varit på dagis å lekt med Emil å efter vi lämnat grabbarna Grus så drog vi på en prommis. ingen lång men dock en prommis. Bra å börja nånstans haha. Efter det så gick vi hem till syster å bara var typ.  Sen när vi hämtat pojkarna igen så gick vi hem och gjorde mat. Baconsås med makkisar, Det var gott det.
Sen så ställda jag mig å städade kylskåpet, skafferiet å frostade ur frysen. Vips så var kl 20 å det var god natt för Lucas å Izabelle. Lucas somnade på en gång men Izabelle låg å skrattade å jollrade på som hon brukar göra. Så nu sitter jag här å tar igen mig. Helt rätt enligt mig själv.
Tänker inte göra nåt mer alls idag,

Men jag skriver mer sen eller en annan dag,
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0