Söndag

Jaha då har hela helgen gått igen då.. Herregud vad fort det går.

Idag har vi varit uppe på Norra Berget å sagt hejdå till Tuija med familj eftersom de flyttar till Kanada imorrn. Känns lite vemodigt men får väl se om man kan åka över annars får man snällt vänta tills de kommer hem om 1½ år på visit.

Igår så var en kompis till Ante här och de tog nån öl å snackade å så.
Jag var även på ljusparty igår å fyndade hihi. ett paket med ett glasljus, 6 votivljus och 12 teljus i jordgubbsrabarberdoft för 199:- sen så köpte jag lite annat med.
Sen så idag har vi varit å handlat ett sängbord till Lucas och en nattlampa till honom och möblerat om på hans rum, Tänkte slänga in nån bild sen när jag knäppt kort på det.

Annars vet jag inte alls vad som händer mer ikväll. ta det lugnt skulle jag tro,. Snart natten för Lucas med som sov en ssväng idag på dagen å dä blir det lite förskjuten sovtid för natten.
Men snart så är det natten för honom. Å Izabelle ska snart få hoppa i sängen med.

Skriver kanske mer senare.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0