Ja jisses!!

Det var inte igår man skrev här inte. Men dagarna rullar på och man hinner inte med att blogga å ibland glömmer jag bort det. Skäms på mig!


Men i alla fall så har veckan rullat på som vanligt å Lucas har varit på dagis alla dagar.

Imorn så är A ledig och vi ska åka upp till Ullånger å Kramfors hela helgen.


Lucas ska till kusin Emil och Nova med familj och han längtar så han håller på å krevera tro jag. Han har pratat om det hela dagen å kvällen. Goprinsen min.

Izabelle ska vara hos farrmor och farfar hela helgen.

Ska bli skönt att göra en sån där tripp som syster med sambo gjorde förra helgen.

Kommer säkerligen sakna barnen så jag dör men man får ta å ringa varje dag.

Så jag har packat som ett tok idag för att få till packningen för barnen och oss. Sen har jag tvättat så man har nå kläder att ta med sig imorrn.
Jag ska bara blogga klart här så ska jag ta å börja packa mina å A´s saker vi ska ha med oss.

Så jag hoppas att allt kommer gå bra med barnen och att de är snälla. Fast jag vet ju att barnen kommer ha det hur underbart som helst =)

Men nu ska inte jag svamla mera utan göra nån nytta så jag kan hoppa i duschen å sen i sängen.

Skriver mer när vi kommit hem från Ullan!!

Signing Out For The Weekend!!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

*Ja det är super skönt med en egen helg och det behöver man om man ska funka som människa och förälder, sedan så kommer du nog inte sakna barnen så mycke som du tro det gjorde inte jag -skrattar-

Alltså visst saknade jag dom men man måste få andas ut och bara vara ibland med ;)

2009-04-03 @ 12:28:27
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0