Måndag å SOL igen!!!!

Förstår ni vad underbart det är med sol då?? Trodde det skulle va trist väder hela dagen när vi klev upp i morse men se på fasen så fel jag hade!!! Å ingen är gladare för det än jag haha.

Blir till att dra på barnen kläder å bege sig ut på en prommis strax tänkte jag.
Sambon kom med förslaget att vi skulle ut å gå så det får bli så. Skönt att röra på sig med ju.

Druckit kaffe å ätit frulle å lunch har väl hänt här annars idag.
Får väl se om man tar sig en tur förbi syster beroende på om de har besök ännu.

Men jag skriver mer sen om jag kommer ihåg det..

Jo just det ja, en sak till..... Jag vann tradera auktionen på regnstället jag ville ha!!!!!!! 204 kr inkl frakt för ett nästan nytt ställ. Helt ok tycker jag.

Nu ska vi klä på oss och gå ut!!

TaTa For Now!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jamen visst har det varit helt underbart! Vi var ute och gick förut (host host gick för att köpa glass) då¨var vi borta vid er :-)



Mer sol åt folket!

2009-04-13 @ 22:25:16
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är hur underbart som helst med Sol! =)



Lust att ses nån dag? skulle vara trevligt att ta en kopp och låta barnen träffas.



Kram

2009-04-13 @ 23:00:57
Postat av: sara&seb

Det var jag som skrev om att ses nån dag! :)



/Sara och Seb

2009-04-14 @ 16:10:32
URL: http://Ourson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0