Måndag hela dagen

Jepp måndag idag å det är helt underbart att vara hemma igen!!!

I helgen hade vi det bra. Det bästa var fredagen då vi var å tittade på premiären av Fast and Furious.
Kanonfilm!Rekommenderar den starkt!!!

Igår åkte vi hem och hämtade barnen å myste på hemma på kvällen å sen var det natti natti för dem å vi gick å la osså tittade på Farväl Las Vegas med Nicolas Cage.

Idag så har jag å barnen bara varit hemma å plockat å grejjat å doonat på.
Bina å Anton kom förbi på en kaffe å surr å det är ju alltid lika trevligt!!!Håller tummarna för dig nu gumman min!!!

Imorrn är det dagis igen och vi går nog hem till syster efter lämnadet. jag vet inte om jag måste åka in till stan å fixa internetbanken till mitt nya konto till partylite så vi får se vad som händer om jag gör det imorrn elelr nån annan dag.

Nu ska jag fortsätta se på Ballar Av Stål på 5:an

har inget spec å blogga så e d bara.

Hej Då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0