Onsdag

Ja ni jag kommer inte på några roliga rubriker alls haha.

Hmm vad har då hänt sen i måndags?
Inte mkt alls typ. Dagis, hem, matlagning, plockning, städning å besök av Bästaste Bina så klart!!! Ja det vanliga haha.

I tisdags var jag upp till syster en sväng innan jag skulle hämta Lucas på daigs igen, systers barn var ju kvar eftersom hon skulle på inskolning för sitt sommarjobb. Kanonkul att hon fått ett jobb.
Sen var det hem å laga mat å det vanliga som är.

I dag så var det dagis, vårdcentralen, banken och Bina innan det var dags att hämta Lucas igen. När vi åkte från Bina så passade vi på å smita in på Handelshuset å fyndade lite kläder till A och Lucas. Jättekul att hitta till normala priser. Sen hämtade vi Lucas å då bar det av på affären å handlade inför middagen idag, skinksallad!! Jättegott i kistan var det ni.
Sen så när vi käkat å så då åkte vi till Birsta City en sväng å jag hittade ett par brallor och en klänning som jag köpte så även jag fick lite nytt å Belle bus har fått 3 st bodisar så hela familjen fick nåt i klädväg idag.
Sen när vi kommit hem å varit ute å lekt en stund så var det baddags för Lucas å sen var det kvällsfika. Efter det så fick jag sms av syster som undrade om vi hade nå skivor å det hade vi så hon kom hit på en kopp kaffe å lite surr å hämtade dem.
Sen så när vi skulle ut å röka så upptäcker hon att hon tappat sitt paket så hon fick låna en av moi, Men på vägen hem hittade hon det igen å det var ju tur det även om det bara var några kvar,

Men nu är det sängen här snart för jag e så himla trött, måste hinna städa innan pappsen kommer hit imorrn med.
Ska bara prata klart med syster.

Bye Bye!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Det är SÅ min jävla tur att tappa, men kors i taket så låg ciggen kvar :P

Spank you för skivorna, ska bränna ut nå riktiga bompa låtar.. -mohahaha-

2009-04-29 @ 23:27:44
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Vill önska er en riktigt härlig sista April!!! :)

2009-04-30 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0