Onsdag

Ja onsdag idag och en feberfri dag för Lucas så imorrn bär det av till dagis. Han var så glad för det när han gick å lade sig så.
Annars så började dagen kl 6 då Lucas kom in till oss å ville gosa å kika på lite tv. Hen vid 6:30 så ville han ha frulle å Belle var hungrig hon med. Så jag klev upp å gjorde fia å myste på med barnen. För Izabelle var kvar i sin säng å åt välling å Lucas käkade Cherrios å ville gå till min säng ingen sen. så det gjorde vi.
Snackade med syster å hon kikade förbi. Var nog drabbad av akut dövhet då hon kom.. Hörde inte att hon knackade eller ringde på dörren utan hon var tvungen att ringa på telen för att jag skulle höra.. men det blir väl så när man har stängd dörr till sovrummet och tv:n på.
Så jag kokade kaffe å bjöd på mackor å vi surrade å hade lika trevligt som alltid!!
Sen så gick hon och hämtade sina guldklimpar på dagis och vi klädde på oss och gick ut., izabelle låg inne å sov hon.
Var väl ute lite över en timme å sen var det dags att börja med middagen.
Svärföräldrarna kom förbi å fick äta här dom med. De var tvungna att köpa med sig ris och currysås haha. nuggets bjöd jag på tihi.
Sen så satt man å drack kaffe å surrade med dom oxå å sen har jag pratat med bästaste Bina ett par ggr idag.
Åkte till Bina på kvällen och hjälpte henne kika igenom ljusbeställnignen å allt stämde bara fint. Drack en kaffe där med å surrade å hon lade en ljusbeställning på min startvisning som jag ska ha på lördag.
Hoppas allt kommer gå bra bara.

Men nu är det en cigg å plocka fram Lucas kläder han ska ha på sig till dagis å sen e d natti här.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Myche goa mackor..:D Måste vi fika fler gånger.. :)

2009-04-16 @ 12:32:56
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0