Söndag

Jepp det är söndag men lär ju hinna bli måndag innan jag är klar.

Dåligt med bloggande men det är för att VÅREN är på väg å man njuter de dagar det är sol å bara surar på när det är mulet haha.

De senaste dagarna har varit bra å så.
Besök av Bina nån dag å det är HELT underbart vilken go än hon är!!!!Kommer ALLTID stå vid din sida det vet du gumman!!!!!

Idag så bestämde vi oss för att klä på oss och barnen och dra iväg till Hulistugan å grilla korv å mysa i solen. Lucas njöt som bara den haha. Sen kom det en gubbe å skulle göra nån relam för Hulistugan så då fick jag förfrågan om att dra Lucas framför stugan i pulka så det ställde jag upp på. Resulterade i att jag drog både Lucas och Marley i varsinn pulka å det var ju inte lätt kan jag säga.
Sen åkte vi hem efter typ 5 timmar ute å dä var svärisarna på G till oss så det vart kaffe å surr å så.
Efter det så kom Biniz å hälsade på!!!!Helt jävla SJUKT det som hände henne i morse då!!!Fy fan säger jag bara!!!!!
Äver Sjöberg kikade ner på en kaffe å sen var det ajöss igen.

Bina åkve väl runt 23 skulle jag tro å sen har jag suttit här bara hehe.

Nu ska jag röka å hoppa i duschen å sen sova..

Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0