Söndagmorgon!

Jepp söndagmorgon och vi har käkat frulle å nu myser vi bara på för att få en lugn start på dagen.

Gårdagens så kallade startvisning blev ju inte så lyckad då! Syrran å Ullis kom ju hit men eftersom de redan beställt så var de ju klara.
Så jag satt å väntade på 3 tjejjer till som skulle komma men alla avbokade via msn!!!Men snälla använd telen i stället.
Så jag fick ju säga till Helen det att alla avbokat å då var det ju lixom ingen mening att ha startvisning. så vi satt å pratade om produkterna och fikade i stället.
Ena tjejjen hon skulle komma förbi idag å bestälal så det ser jag i alla fall framemot.
Sen så funderar vi på å ta en promenad senare bara för att komma ut och röra på oss.

Men nu ska jag ta å dricka mitt kaffe å se vad som händer idag.

Bloggar mer senare om jag kommer ihåg det.

TaTa For Now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0