Tisdag del 2

Ja då ska vi se vad som hänt idag då.....
Hmm tvättat tvättat å åter tvättat!! Men det är fan mycket kvar ändå.. Jag håller på å drunkna i TVÄTT!!!!!!! Hjälp mig nån!!!

Men men det är bara att hugga in igen imorrn å hoppas på att nåt torkat å sen så ska jag köra en maskin med handdukar å sånt som man kan slänga in i tumlaren.

Annars så har det varit lugnt här idag. Blir ju så med sjuka barn. izabelle har väl varit väldigt sällskapssjuk men snäll å Lucas han har bara varit lugn å inte gjort många knop alls. Han började nu ikväll att bli mer å mer springing å pigg så jag får ta febern nu innan han ska sova så får vi se vad den säger.. Förhoppningsvis kan vi vara ute imorrn å kanske får besök av nån *blink blink*

Sen så var vi iväg en snabbis till Bina på en kaffe å surr å hem igen till barnen. Hade så klart Antes bror hemma här med barnen.
Åsså har jag hunnit plocka ihop å fixat till i sovrummet å det är ju såååå skönt när det är klart. Så jag ska väl ta å renbädda imorrn så jag kan tvätta det me haha. Som att jag inte har nog som sagt.

Men nu så ska jag natta Lucas å sen får vi se vad som händer.

TaTa For Now!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Är det mej du vill ha på besök eller. xD

2009-04-14 @ 22:00:34
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: helena

tack tack ! jo lite skilnad har de allt blivit ;)vet inte riktigt hur man ska göra för och kunna trycka upp dom så dom blir större .

hur leker livet med er då ? såg att barnen inte va krya inte kul ! kan holla med om att tvätten kan ta kol på en , har själv tre tvätt korgar som e fulla !

2009-04-15 @ 18:43:17
URL: http://nene83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0