21/12 idag.

Jajjemen idag är det måndag och tre dagar kvar till julafon =)
Skönt att man har fixat nästintill allt.
Det sista ska väl fixas imorrn tror jag.
Annars så har jag skottat å skottat å skottat idag.
UNDERBARA SNÖ!!!
Så skönt att det kommer snö så det blir en riktigt jul.
Lucas är mer än lovligt i extas för att det åker traktorer och skottar här utanför.
Lillan hon lullar på som vanligt hon.

Helgen som var har väl inte hänt nå speciellt alls.
Jobbade fredag och lördag och det var såååå skönt att få jobba igen.
Sen igår så åkte vi och hälsade på T och H med barn. Såååååå roligt att träffa dem igen och att de kommit hem.
Idag så har det inte alls varit nå speciellt på schemat.. Skulle städa men har inte orkat ännu så jag får se om jag gör det imorrn eller sen idag.

Ska även gå ut i förrådet idag och leta fram gran och resterande av pyntet så man ser vad som behövs införskaffas.

Ska lägga upp några blider med från förra veckan och idag så man ser snöskillnaden.

Förra veckan



Denna Vecka

Baksidan


Framsidan.


Visst är det helt underbart!!!

Hej Då


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa men nu få det räcka lite med snö, beöhver ju inte komma ALLT på engång ;)

2009-12-22 @ 09:49:55
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0