Lördag hela dagen

Jaha då är det lördag igen då.
Jisses anamma vad dagarna går!
Ja vad har då hänt på sistone?? Inte mkt alls faktiskt.
Barnen var hemma hela veckan från dagis och Lucas sa senast idag att han ville vara hemma med mig och Belle och pappa idag och inte gå på dagis mer i år.
Vi får väl se hur det blir med det.
Skulle gärna ta jullov till dem men samtidigt är det ju skönt för dem med aktivering på dagis.
Ajja får se till veckan hur vi mår.
Förkylningen verkar gå runt runt och ta om flera gånger.
Men tur inget feber så det är bra, men grönt snor till och från.

Ja idag så kom svärföräldrarna på förmiddagen och hälsade på och jag A och svärgubben åkte på affären för att handla lördagsgodis åsså satt svärmora barnvakt.
Kom hem tog en kaffe till och surrade lite sen skulle svärisarna hem och baka. (Får åka å smaka nån dag framöver=))
Sen så gjorde jag mat och medan jag lagade mat så ville Lucas bada å ta med sig Izabelle. Klart att de ska få bada om de vill det =)
Sen satt vi oss och käkade stuvade makaroner och korv med brunsås! Jisses vad det var gott. Alla åt upp från tallriken med god aptit=)

Sen på kvällskvisten så kikade syster med familj förbi på en kaffe och lite surr. Lucas blev så ledsen när de åkte för att han glömde ge Emil en nattikram, då gjorde det ont i mammahjärtat igen. Men jag sa att han fick ge honom en när vi ses igen och då gick det över lite.

Sen var det dags för nattifika och det åt mina klimpar upp med. Så var det sovdags och de somnade som två små ljus!

Nu ska jag ta å vänta på att sista tvättmaskinen blir klar å sen ska jag fasen inte göra ett smack till idag!

Imorrn får vi se vad som händer.
Lite uppdaterat blev det iaf

Hej Då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0