Onsdag

Ja vad säger man???
Dynga igen kanske...
Hade barnen hemma igår för Izabelle hade hostat så mkt natten till igår så barnen var så trötta och vi var hemma å grejjade på lite.
Idag var det då dags för dagis igen och barnen var ritkigt glada över att få gå dit.
Lämnar dem å följer med syster en sväng till Anna och tar en kaffe efter det så traskar jag hemöver vid 11-tiden.
Slår igång kaffepannan och sätter mig vid datorn å slösurfar lite.
Blir less på det och börjar plocka å doona på.
Det slutar med att jag plockat rent på alla golv, bäddat sängarna och dammat av hyllor och byråar och dammsugit hela lgh. Så nu e d så fint igen.
Tvätthögen har krympt betydligt med. Har bara en tvättkorg kvar från att han börjat med 3 överfulla korgar.
Men har tvättis imorrn så då blir det till att tvätta upp resten.

Ja så var det dags att hämta goplupparna från dagis och jag ser att Lucas e ute då vi kommer så jag går å hämtar Izabelle först och tycker hon e rinnig i ögonen plus att hon har ett litet märke under höger öga så hon e ju lite svullen, men tycker ändå det är nåt mer å jag visste ju då att det gick ögoninflammation på dagis så jag gissade ju på det men skulle avvakta sa jag för att se om det var för att hon var halvt nyvaken å så. Klär på henne och hämtar Lucas som är i full färd med att spela bandy med en fröken ute å det var skoj tyckte han kan jag lova =)

Kommer hem och ger dem mat och tycker Izabelle ser mer och mer trött ut och hon håller nästan på att somna vid matbordet.
Tar henne från bordet och sätter ner henne medan jag plockar bort och sen byter jag blöja på henne och passar på att ta febern på henne samtidigt.
Det visar sig att flickehjärtat mitt har 40 graders feber!!!
Så det var bara att ta telefonen och ringa dagis och säga att vi blir hemma imorrn.

Så nu ska jag ta mig lite mer kaffe å se vad kvällen har att ge.

Hej Då


Lillan tycker hon har fin hatt =)


Prinsen målar =)


Kommentarer
Postat av: Marie

va tjusigt!!! alltid roligt med förändringar

kram kram!!!

2009-12-04 @ 14:42:41
URL: http://missmodo.blogg.se/
Postat av: SuzieQ

Tack! Sjukt nöjd blev jag !!

2009-12-04 @ 15:21:32
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Lotta

De är så söta barnen.

En sånndär "bilarmålarbok" har Bon med, den ska han måla i medans jag fixar mat...:-)

2009-12-04 @ 22:18:34
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0