Äntligen fredag!!!!!!

Jisses vad UNDERBART att det är fredag idag!! Tycker denna vecka varit så otroligt lång å tråkig!!!!

Vaknade upp kl 8:10 av att Izabelle låg å sjöng i sin säng haha. Lucas kom först upp strax efter 9 så han tog sig en sovis, fast han var ju uppe lite längre igår med så. Så strax efter 9 var det dag att kliva upp å göra frulle till de små goklimparna och kaffe till mig.
Så vi satt å fikade tunnbrödsmackor och flingor och Izabelle fick gröt. Sen så tog jag mig en kopp kaffe å plockade ur diskmaskinen och plockade reda på allt smått som var runt i lgh. Typ som använda glas å sånt =)
Så nu e d prylfritt. Tänkte  jag ska dammsuga å skura golven här. Renbädda alla sängar ska jag göra med. Därför e just nu alla sängar obäddade här haha.
Men innan nåt sånt händer så ska jag ta mig en kopp kaffe till å snacka lite mer med syster på msn.

Skriver mer senare
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0