Måndag

Jepp då var helgen avklarad å vi lever ännu haha. Trodde jag skulle dö när det var som mest barn här i lördags. Halt slut efter alla gått hem. Städade ihop det värsta å sen slappade jag bara.
Igår så städade jag resten så nu e d bara skurning kvar i tv-rum. Blev bjudna på middag igår av svärisarna och det var gött!!!Fläskpannkaka!!!Drog med mig svägerskan hem å hon sov över så hon åkte hem idag när svärfar kom ut med hårddisken våran.

Idag så har jag hunnit starta en tvättis som snart e klar å sen är det bara att köra resten. Så e d snart slut för en stund igen hoppas jag =)

Annars så har det inte alls hänt så mkt i helgen eller idag. Sitter å surrar med syster på msn nu å ska snart ut å röka tänkte jag.

Slänger upp lite bilder på kidsen!! Mina underbara guldklimpar!!

                                       

                                      



Anledningen att det inte finns några ensambilder på Lucas är att han alltid vill vara på kort med Izabelle.. Snacka om syskonkärlek.

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Åhh vilka snyggingar!!

2009-02-23 @ 11:52:00
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0