Måndag del 2

Ja jag halvt tjatade ihäl min syster att ingen bloggade så jag hade nåt att läsa så hon var urgullig å skiva ett tihi.
Som hon säger vi kan prata flera ggr om dagen å ses å allt men likt förbenat så måste vi läsa varandras bloggar å se om nåt har hänt som vi glömt berätta för varann haha.

Idag efter att syster gick å hämtade sina skatter så fortsatte jag plocka lite å doona på sen så somnade Izabelle å jag å Lucas myste ner oss på soffan å där låg jag å halvslumra å Lucas somnade i 20 min å sen kom A hem och det vaknade han av.

Iväg på affären å handlade matgrejjer för pappa A ville ha kycklingsallad så det fixade vi. Lucas fick annan middag som gick fortare plus att han fick även smaka salladen.

Sen har det väl inte hänt så otroligt mkt alls mer. Lucas somnade vid 21:15 så jag hoppas han e pigg imorrn ändå när vi ska till dagis.

Men nu ska jag surra klart med syster på msn å sen e d sängen som gäller här. Dagis imorrn vettni å sen är det ju systers soffa som gäller hahahahahaha.

Bye Bye

Love You Sister Dear You Are My Best Sister And Best Friend!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naw så gölligt.. xD

2009-02-02 @ 22:48:59
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0