Måndag del 2

Jag kastar upp ett inlägg till för jag har inget annat att göra just nu.

Sen sist jag skrev så har jag tvättat slut på 2 tvättkorgar med tvätt, diskat en maskin disk, kört igång middagsdisken och druckit en panna kaffe. Så nu är det en tvättkorg med barnens kläder kvar som jag tänkte försöka tvätta idag med å det ser ut som att jag hinner det med. Så skönt att det är slut på tvätt sen.

Annars så har jag haft telen i örat säkert 3 timmar idag haha. Jag har plockat reda på leksaker å Lucas har dragit fram nya och jag har lunchat barnen och lagat middag. Panerad torsk med potatis och sås. Gick hem hos alla.
Izabelle fick smaka en potatis med smör och det var så roligt att se henne äta det för hon tyckte det var så gott så hon satt i halsen å höll på att kjöjas flera ggr för hon hade inte tid å tugga det haha.

Sen så ska jag ta en tripp ut i förrådet och leta reda på lära-gåvagnen för Izabelle tycker det är hur roligt som helst att stå och då tänkte jag att hon får stå vid den åsså håller man koll på hur det går för henne så hon inte tippar å slår sig.
 Sen vet jag inte mer vad som händer idag inte.

Men nu ska jag gå å ta mig en kopp kaffe till och se om jag kan göra nåt konstruktivt. Jag ska packa ordning Lucas dagisväska och Izabelles skötväska så det är klart tills imorrn med.

TaTa For Now

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Mesta delen ha du pratat med mej xD

2009-02-09 @ 17:53:58
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0