Onsdag

Idag är det onsdag å det blev inte nåt dagis idag för Lucas. Vaknade å han var så varm stackaren. Hade feber skulle jag tippa på men jag fick absolut inte ta febern på honom. Sen fick Izabelle mat å då var hon varm oxå. Hon hade 38 imorse och den steg under dagen men ikväll så var den nere på 38 igen.

Får se hur de mår imorrn men det blir inget mer dagis denna vecka i alla fall. Så vi stannar hemma och städar å doonar på å planerar å fixar inför festen på lördag då vi ska fira vår älskade prins!!!!

Då ska det komma kompisar till honom med så det ska bli skoj att fixa lite fiskdamm å tårta å mys.


Idag har jag tvättat all tvätt i badrummet å det var "bara" 3 maskiner. Ska dammsuga å skura golven imorrn tro jag eller iaf plocka reda på allt som ligger på golvet.


Men nu ska jag fortsätta snacka med syster å se på tv å sen sova på en stund.



Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jässå, du ska oxå leka städkärring imorgon -höhöhö-

2009-02-18 @ 22:58:24
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0