Onsdag

Ja det är då onsdag idag å dagen har rullat på som vanligt. Dagis å hem till syster å hämta sen igen och sen hemåt.
Kom hem så var vi hemma ett tag å sen så kom pappa A hem å då bar det iväg på affären.
Självklart såg jag till så barnen var äten innan vi åkte. Glömde bort mig själv å det var ju ingen höjdare, Kom på MediaMarkt å fick dunderskallebank så det sjöng om det!!!Köpte smörgåsjärn å en film till Lucas å sen ner på Elgiganten å kikade stereo men hittade ingen.
Åkte på Maxi å handlade å köpte då en energidryck som jag tokhällde i mig och hoppades på det bästa. Kom hem med alla varor å packade upp dem å sen var det bara att ta sig an 2 dötrötta barn. Izabelle hon fick på sig pyjamasen och då kände jag hur hon var alldeles varm så jag tog febern å mkt riktigt så har sessan feber så då blir tyvärr Lucas lidande av det för då kommer ju inte han iväg på dagis. Men då får vi ha en hemmamysdag istället.

Får passa på å städa å doona på här hemma i stället. Köra de 2 tvättisar jag har å hänga dem.

Nu ska jag prata med Pinglan på msn å se om syster kommer snart oxå på msn.

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hua lill pruppan då :(

Blir inge dagis för mina barn heller men du vet ju varför.. :P

2009-02-25 @ 22:26:24
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0