Onsdag

Onsdag idag å hur kallt som helst!!!!
Dagen började som vanligt med frukost till barnen och en cigg till mig haha. Ringde syrran å kolla om hon var vaken å det var hon.
Sen var det till att bylta på kidsen så de inte skulle frysa å gå mot dagis. Mötte upp syster vid bussgatan å trallade vidare. Sen hem till syster på kaffe med tupplur haha. Efter det så var det dags att hämta barnen å dra sig hemåt. Hemma hade man fullt med folk å Man hade ju varit ute i 2!!!timmar för att försöka få hem Lucas från dagis som krånglade hela vägen så Bina var urgullig å kom å hämta fast jag hade sagt nej till svärisarna å ringt återbud till pappa A som tänkte hämta först men Bina gav sig inte utan kom å då sken Lucas upp haha.
Gjorde korvgryta till middag idag och svärisarna å svägerskan stannade på middag. Sen har svärmor hjälpt mig få in massor av spel på datorn så nu har man lite att fördriva tiden med.

Har varit till Bina ikväll på paj å film. Myspys!!

Nu ska jag byta nå ord med syster å sen e d sängen här.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0