Tisdag igen då

Jajjemensan!! Nu e d tisdag å dagisdag för Lucas.

Började morgonen med att vara typ halvt medvetslös. Ringde till syster å kolla om hon var vaken å det var hon å jag beklagade mig att jag var så trött hahahaha.Möttes vid lägdan å tog den vägen ner då,gick kanoners det.


Sen hem till syster efter att vi lämnat grabbarna grus å Nova. Tog en kaffe å skorpor. Det var gött det. Sen tog vi en kaffe till å en kaffe till. Efter det var det en cigg å sen sofflägen. Åhhh vad det var underbart hahaha. Slocknade nånstans i andra delen av Xena å vaknade av att Bina ringde å surrade med henne en sväng å sen slocknade jag igen hahaha. Syrran petade på mig vid 11:45 å frågade om jag ville ha kladdkaka för Fia hade kommit dit med en. Klart som fan jag vill ha onyttigheter!!! Upp å satt å drack ännu mer kaffe å surrade å käkade kladdis.

Sen var det dags att hämta barnen på dagis å vi följde efter det med syster och hennes barn till BVC där Nova fick spruta.
Efter det begav vi oss hemåt å trots Lucas totala vredesutbrott på BVC så somnade han inte ett dugg. Stolt blev jag då. Började med maten när vi kom hem. Ris å köttgryta blev det. Ruskigt gott var det . Sen bestämde Lucas att vi ska äta köttbullar å makkisar imorrn å det blir alldeles utmärkt det.

Efter maten blev det mys å diverse sysslor. Köket är nu städat å man rör sig sakta bortöver resterade av lägenheten.

Sen vid 19-tiden så satte vi oss vid matbordet igen så Lucas fick kvällsfika å sen var tandborstning å nattsaga för honom.
Efter det så tog jag å badade Izabelle som inte blev lika hysterisk utan det gick riktigt bra. Hon till och med skrattade lite.

Så nu e hon däckad på min sängsida å har så varit i en timme ungefär.

Nu blir det en rök å sen tv-läge.. Tro jag ska försöka somna tidigare idag.

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0