Torsdag

Torsdag idag och sista dagisdagen för Lucas denna vecka.
Dagen började med att pappa A klev upp och skulle till jobbet som vanligt. Lucas vaknade 6:20 och ville ha frukost å det får han ju så klart. Gjorde mat till Izabelle vid 7 då hon vaknade. Sen var jag ut å kände på vädret å inte är det mkt varmare idag inte. Fy bubblan vad kallt.

Sitter å väntar på att syster ska ringa å se om det blir något dagis för dem eller om hennes barn blir hemma. Emil var tydligen febrig igår lillemannen där.. Inte kul att de är sjuka så mkt nu. Får se hur det blir om jag går till dem eller om jag går hem efter jag lämnat Lucas. Är de hemma idag så går jag nog hem å passar på å städa lite tänkte jag. Det visar sig hur det blir med det.

Ska fråga dem på dagis vad man kan bjuda på när Lucas kommer på tisdag då han fyller 3 på måndag så vill man ju kanske bjuda på något.

Men nu ska jag återgå till mina barn.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0