Torsdag

Ja då är det torsdag idag =)

Jag fick besök på morgonen av min Bina som kom å hämtade sin tvätt å startade en till. Så jag håller på å tumla den åt henne nu.
Har startat en maskin med A´s arbetskläder med. Sen ska jag tvätta lite till. Det behövs.
Jag har renbäddat sängen vår och plockat å dammtorkat sovrummet, dammtorkat tv-rum och hall med.
Sen har jag plockat i köket och hallen och lite i tv-rummet.
Kvar att göra nu är städa Lucas rum, toaletten och dammsuga och skura i alla rum.
Sen får det räcka för idag haha.

Tar mig en paus nu i städningen för det blir så varmt å kvavt när man tumlar å ska försöka att städa samtidigt så jag ska vänta tills tumlaren e nästan klar så ska jag fortsätta då.

Har snackat lite med syster på msn å hon skulle städa hon med å sen har jag babblat lite med Pinglan med.

Men nu ska jag se om jag kan hitta nåt att göra medan jag väntar på tumlaren.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0