216

Ja då var det kväll igen då.

Idag så har jag tvättat 2 maskiner så nu e d slut på tvätt i tvättkorgarna men finns mer i sovrummet. Hmm måste ta det imorrn tro jag så det blir tvättfritt haha. Så skönt när det är slut på tvätt.
Sen så har jag gjort pytt i panna och stekt ägg och rödbetor till middag och det gick hem hos alla utom Lucas som vanligt.
Han somnade för övrigt vid 18-tiden och sen vaknade han vid 20:30. Så jag ska ta å dra mig mot sängen nu och försöka få honom att somna om.
Vad som händer imorrn det vet jag inte ännu så det får utvisa sig imorrn.
Ska snacka lite med syster på msn nu och sen så blir det som sagt sängen. Vill veta vad hon har för planer för morgondagen tihi.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0