228

Då ska vi se vad helgen har givit då??

Fredag så var ju som sagt Millemannen här.

Lördag så var ju svärföräldrarna här å kikade i förrådet vad de ska ha kvar och sen så åkte de hem. Vi kikade på hockey å käkade snitzel med pommes frites. Hela lördagen i övrigt så myste vi på å lekte inomhus bara.

Söndag(idag): Så har det väl inte heller hänt så mkt alls. Ewa T var hit och även hon kikade i förrådet vad hon skulle ha kvar. Så nu är det bara att forsla bort skiten som e kvar. Ska bli skönt att slippa kostnaden på 400 kr extra i månaden för ett förråd som vi inte nyttjar men betalar.... Helt stört jag vet haha. Men nu är det nog med välgörenheten!!
Så sen åkte jag på affären å handlade lite till middagen idag och imorrn så nu e d fixat med.
Efter det så har vi kikat på tv och bakat en sockerkaka med cocos och oboy. Det var Lucas som bestämde att det skulle vara det i. Blev riktigt gott faktiskt!! Det ska jag göra fler gånger.
Sen vid 20:30 då gick Lucas och lade sig och jag fick fråga om jag fick läsa nattisaga å det fick jag. Hann läsa en sida sen sov han som en stock hihi.
Annars så har jag plockat å grejjat på med lite städning idag men intenågot som direkt syns tyvärr haha.
Jo just det ja, Bina med pojkarna var hit å hälsade på en sväng idag med. Trevligt trevligt.

Men nu ska jag se om syster har loggat in på msn än eller om man får tag på dem via robbans msn.
Sen är det natti här.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0