Äntligen fredag!!!

Ja äntligen så har vi fredag å min underbare sambo var ju bara tvungen att ringa vid 8 så att han väckte alla bara för att kolla hur vi hade det haha. Kul lixom.. Men jag vet att det var i all välmening så jag får väl ta det att jag e lite döende ännu. men det går över bara man piggnar till å så.

Idag så ska jag så se om jag orkar städa lite eller inte. Sen ska jag se om jag orkar ta disken som en viss person inte sköter som han ska, jävla latmask!!!! Efter 11 nån gång kommer nog Bina på besök så vi ska väl dricka kaffe å jag ska massera hennes nacke å axlar

Vi ska även åka å handla idag å jag funderar faktiskt på att handla några nya mattor för det är jag värd!! Men vi får se om jag hittar nån som passar först.
Så det blir till å ha maten klar då A kommer hem å sen ska vi äta å efter det blir det väl till å packa på barnen kläderna å åka på affären.

Men nu ska jag ta å dra på mig riktiga kläder å ge Bella Bus mat.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0