Äntligen fredag!!!

Fredag idag å kallt som f*n ute! sist jag tittade på termomerern så var det -20 grader. Eller syster sa att det var -20 för vi har ingen termometer haha.
Morgonen började med att syster ringde å väckte mig för att se om jag var vaken eftersom hon skulle komma med Emil idag. Men se det var jag inte haha. Båda barnen sov å då sov jag med. men när jag pratat med henne så pallrade jag mig upp och startade kaffet så syster skulle hinna få sig en kopp kaffe innan hon skulle till dagis med Nova.Stackars min syster som måste gå i denna kyla! Men dom kom hit iaf och vi tog en kopp kaffe å sen var det bara för Ellie att packa på henne å Nova kläderna igen och gå.
Emil och Lucas satt sig å kikade på tv och var inne i rummet och lekade från början. Sen blev det bara tv-rummet som gällde. Lyckades muta i dem hostmedicin så nu har de fått varsin dos. Ska se om hostan lättar på Lucas om han får hostmedicin. Ska även höra med syster om hon vill ha med sig lite hem eller om de har.

Men nu ska jag ta mig en kopp kaffe till å se till så grabbarna håller sams.

Skriver kanske mer sen.

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Ja inte fan var det skönt att gå i denna kyla, men tusen tack ska du ha för Millevakten.. xD

2009-01-16 @ 19:20:07
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0